joi, 11 septembrie 2014

Cioran si Brancusi nu spala rusinea facuta de tine

            Ma adresez celor care gasesc nepotrivite acuzatiile aduse romanilor nesimtiti. Da, nesimtiti sunt peste tot, dar in Romania sunt majoritari. Pentru ca romanul s-a nascut poet, daca nu chiar poet atunci e prieten de poet si de sculptor, deci el nu are nevoie sa lucreze sau sa se poarte civilizat pentru ca el e geniu, prin definitie. Deci nesimtit.
             Nu ma ajuta cu nimic, nici pe mine si nici pe strainii care ne viziteaza tara sa repetam la nesfarsit 3-4 nume de oameni mari, de acum 100 de ani, cand in Romania de azi mustesc in mizerie si haos 10-15 milioane de nesimtiti.

8 comentarii:

  1. Pe aceeasi tema, am vazut acum ceva vreme un clip facut de-o romanca din Spania, prin care spunea ea spaniolilor ce frumoasa-i Romania, ce resurse bogate avem noi, ce oameni mari am avut noi, asa ca sa nu ne mai ponegreasca spaniolii. Zic.. un pic cam oximoronica toata treaba, avand in vedere ca tipa era la munca-n Spania, cu toate ca teoretic, ea prezenta Romania ca leaganul civilizatiei :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Despre asta vorbesc. Paradoxal, laudam o tara din care fugim.

      Ștergere
    2. Si mai paradoxal: o laudam doar DUPA ce fugim din ea. Cat inca locuim aici, ne bagam picioarele toata ziua :)

      Ștergere
  2. Eu n-am fugit. Aud chestii misto despre strainatate, dar pt mine ramane ce este: strainatate.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si pentru mine. Nici eu n-am fugit. Am mers incat sa fac bani cu care sa-mi vizitez tara.

      Ștergere
  3. Mai nou s-a nesimtit si Brancusi. L-ai vazut cum face reclama la nush ce banca pe net? E plin Yutubele de el. :P

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunt cu soțul meu de 7 ani fără copil, eu și soțul meu am încercat tot posibilul, dar nu am avut niciun rezultat, până când am întâlnit o prietenă de-a mea foarte bună care mi-a povestit despre Dr Dawn acuna și cum a ajutat-o, i-am explicat. totul la Dr Dawn acuna dupa ce am contactat-o ​​pe Whatsapp, a promis ca ma ajuta, mi-a dat niste instructiuni pe care le-am facut perfect, spre surprinderea mea am ramas insarcinata la 2 saptamani dupa ce m-a ajutat si acum am un copil frumos acum, toate datorită Dr. Dawn acuna, contactați-o pentru o soluție rapidă la problema dvs.
    *Daca vrei sa ramai insarcinata.
    *Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
    *Dacă vrei să vindeci vreo boală.
    *Dacă vrei noroc în viața ta.
    *Dacă doriți să opriți avortul spontan și altele,
    : e-mail { dawnacuna314@gmail.com}
    Whatsapp: +2348032246310

    RăspundețiȘtergere