marți, 13 mai 2014

Cum dezinfectezi

           M-am mutat in chirie noua si am petrecut o zi facand o curatenie de la a la z. Ca asa-mi place mie, sa le stiu toate dezinfectate cu mana mea. Asta dupa ce cu o zi inainte facusera proprietarii acelasi lucru. In fine, le-am frecat toate cum am stiut eu, geamuri, usi, pereti, baia, bucataria, etc. La final m-am asezat obosit si am inteles ca am omis cel mai important lucru: clantele usilor si ale geamurilor. Cele mai atinse obiecte dintr-o locuinta. Astfel ca nu a contat nimic, din moment ce atingeam in mod regulat clantele. Le-am sters si apoi am luat-o de la capat cu frecatul.
           E la fel in orice actiune de dezinfectie. Daca nu elimini sursa, procesul e in zadar. Ca in politica, de exemplu.
         

4 comentarii:

  1. daca vom bea totusi o cafea, te voi vedea ca scoti spirtul din buzunar inainte sa pui mina pe ceasca?

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce bine ar fi sa poti dezinfecta clasa politica la fel de usor cum ti-ai dezinfectat casa, numai prin munca ta!
    De fapt, cred ca Romania trebuie dezinfectata, politicienii sunt microbii care trebuie inlaturati.

    RăspundețiȘtergere