luni, 14 aprilie 2014

Africa

            De ceva vreme pregatesc o calatorie in Africa. Am stat indecis intre Africa, India si China si am ales Africa. Pentru ca as vrea sa combim un safari cu putin voluntariat. Pentru ca e necesar sa privesti lucrurile din perspectiva bastinasilor ca sa intelegi o tara. Si pentru ca vreau sa-mi infrang fobia de serpi.
            Asadar, daca aveti cunostinte, idei, sfaturi, sageti otravite, vaccin anti-venin, detectoare de diamante, etc, le primesc cu placere.

16 comentarii:

  1. Eu iti doresc mult succes si sper sa inveti lucruri extraordinare acolo (referitoare la viata).
    Astept cu nerabdare impresii de acolo. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pentru asta vreau sa merg, sa invat sa fiu modest si fericit pentru conditia mea.

      Ștergere
  2. Nu stiu daca stii sau nu, dar intra pe jeg.ro. Cred ca vei primi mai mult decat informatii de acolo.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma simt obligat sa comentez ca am impresia ca in Africa nu sunt asa de multi serpi ca in alte continente...adica ma gandeam sa nu dai banii degeba pe transport si pe bastinasii dispusi sa iti arate perspectivele lor asa ca unui adevarat bwana...ma duc sa verific si revin ca sa te informez sa stii unde sa te duci anul viitor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Lista propusa pt turistii care doresc sa se vindece de fobie de serpi prin a fi expusi la cat mai multi serpi din cat mai multe si variate specii de serpi, in ordine de top, cu prima fiind tara cu cei mai multi, este:
      Mexic
      Brazilia
      India
      Indonezia
      RP Chineza
      Australia

      Ștergere
    2. P.S. Australia are cei mai multi serpi veninosi/periculosi.

      Ștergere
    3. E interesant ca langa Australia, in Noua Zeelanda, nici urma de sarpe.

      Ștergere
    4. Da, uite nici nu stiam asta, dar iata ca are, in schimb peste 2000 de specii de paianjeni, asa ca si aceasta tara e buna la vindecarea de arachnofobie, chiar daca nu e asa de buna la vindecarea de ofidiofobie (fobia de serpi), si arahnofobia e totusi o boala mai rara decat ofidiofobia pe care o au cca 1/3 din adulti, pe cand de arahnofobie sufera doar cca 5 %, si e mare lucru sa poti sa te descurci asa onorabil in legatura cu bolile mai rare !

      Acum, ca mi-am adus aminte ca tu parca ai zis ca ti-e frica si de cutiile de conserve, ma duc sa vad sa aflu care e tara unde exista cele mai multe cutii de conserve per cap de locuitor, ca sa vad unde te poti indrepta turistic asa cu folos si dupa ce rezolvi cu fobia de serpi ! Iar eu ar trebui sa caut tara cu cele mai multe pisici, (cu exceptia tarii vortuale a Internetului, ca acolo probabil ca exista cele mai multe pisici), insa problema e ca eu nu doresc in mod special sa ma vindec de ailurofobia mea, deoarece pemine nu ma deranjeaza ca am aceasta fobie, si nu cred ca deranjeaza nici societatea, nici pe pisici ! Asa ca doresc sa fiu lasat sa pot suferi in continuare linistit de aceasta fobie !

      Ștergere
    5. Ha ! Ha ! Nu credeam ca e posibil, insa am gasit topul tarilor cu cea mai inalta rata de consum de mancaruri in cutii de conserve, in kg per capita !
      Suedia !! (pe locul 1) !!!!
      UK
      Portugalia
      Franta !! (ha ! ha ! zau, cei mai avansati democratici din UE cea mai avansat culturala !!!)
      Belgia
      SUA
      Noua Zeelanda
      Norvegia !!! (zau ! asta e prea de tot, cei mai bogati ai lumii, zau, astia mananca numai din conserve !! pai de aia sunt si bogati, ca mananca ieftin si eficient !)
      Rep Ceha (in sfarsit si unii din blocul de est, dar abia pe 1/2 decat Suedia, numai cca 16 kg pe an fata de 33 kg pe an per suedez !)
      Australia !


      Concluzie: Zau, Raul, nu stiu ce cauti in Africa, daca vrei sa te vindeci de fobiile de interes pt tine, Australia e de tine !!

      Ștergere
  4. BLEGOO (ton de babă bocitoare): "Nu te duce-n Hafrica, Raulică, suflețelu' maichii... ăia e canibali acolo-șa... te face conserve și te vinde în comunitatea ioropeană pă post dă delicatesă - gen oo dă furnici ori lăcuste în aspic..."

    RăspundețiȘtergere
  5. Din ce-am vàzut in documentare, Africa e sàracà in ochii nostrii, insà ei tràiesc fàrà lucrurile pe care noi le consideràm indispensabile. Guvernele sunt in mare parte corupte, se face mult voluntariat, insà pe de o parte li se dà ceva, pe de altà parte sunt furati pe fatà. Nimic nu e corect in lumea asta!
    Fà-ti vaccinurile toate, si sà te intorci sànàtos!
    Voluntariat, ce zici, poti sà faci in tarà la tine, nu?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu merita Romania voluntari. Nu o data am umplut portbagajul masinii cu de toate si am mers prin sate la oameni saraci si am fost alungat pentru ca n-am avut sa le dau bani si tigari.

      Ștergere
  6. wow, tare! vreau sa stiu mai multe
    in rest ... iti recomand venin anti-vaccin. :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Sunt cu soțul meu de 7 ani fără copil, eu și soțul meu am încercat tot posibilul, dar nu am avut niciun rezultat, până când am întâlnit o prietenă de-a mea foarte bună care mi-a povestit despre Dr Dawn acuna și cum a ajutat-o, i-am explicat. totul la Dr Dawn acuna dupa ce am contactat-o ​​pe Whatsapp, a promis ca ma ajuta, mi-a dat niste instructiuni pe care le-am facut perfect, spre surprinderea mea am ramas insarcinata la 2 saptamani dupa ce m-a ajutat si acum am un copil frumos acum, toate datorită Dr. Dawn acuna, contactați-o pentru o soluție rapidă la problema dvs.
    *Daca vrei sa ramai insarcinata.
    *Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
    *Dacă vrei să vindeci vreo boală.
    *Dacă vrei noroc în viața ta.
    *Dacă doriți să opriți avortul spontan și altele,
    : e-mail { dawnacuna314@gmail.com}
    Whatsapp: +2348032246310

    RăspundețiȘtergere