luni, 24 februarie 2014

UBB si politica de bisnitar

            Dupa cum spuneam, UBB Cluj are o politica de bisnitar.
            Mi-am scos diploma, am platit 200 de lei, taxa de arhivare. Bine, nu numai ca am platit banii, am fost trimis in oras in 3 locuri diferite, aflate in 3 puncte diferite, ca sa primesc o stampila si incuviintare de la niste fete tampe si nepoliticoase. Ma rog, Romania.
            La secretariatul facultatii mi se explica, printre shaorme si aripioare de pui ca acei bani ii platesc pentru ca diploma mea a ocupat un loc intr-un dosar si ca e greu pentru dosar sa suporte atatea hartii. Bine, zic, dar vreau sa pastrez chitanta, poate imi fac timp si va dau in judecata. A, nu, zice secretara, ca noi trebuie sa pastram chitanta aici, intr-un dosar!

16 comentarii:

  1. Si ai plecat fara chitanta? Pai nu e cumva evaziune fiscala daca nu dai bon sau chitanta pentru banii pe care ii primesti? Fetele alea tampe si nesimtite nu prea aveau ce sa caute acolo dar asta e alta problema. In mai toate universitatile existe tampe de-astea care nu fac altceva decat sa-si afiseze tafna. N-ar fi asa daca nu ar avea spatele asigurat de altii care ocupa functii . Mizerabil!!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, e mizerabil, din pacate. Mi-au dat chitanta, dar au pastrat-o ei.

      Ștergere
    2. Pai e ca si cum nu ti-au dat-o. Tu nu mai poti sa demonstrezi ca ai achitat suma aia. Daca iei bani de la cineva pentru orice tip de serviciu trebuie sa-i dai si o dovada ca i-ai luat. Pffff, chiar mizerabil.

      Ștergere
    3. Am facut copii. Vreau sa mentionez ca e sectia de jurnalism, ca sa fie totul mai clar.

      Ștergere
    4. Deci din scoala se impute treaba :))))

      Ștergere
  2. Poti sa mergi la OPC. Chitanta e obligatoriu sa ti-o inmaneze. E ilegal ceea ce a facut. Eu asa as face.

    RăspundețiȘtergere
  3. Poate ca cu 200 lei iti cumparai o alta diploma, nou-nouta. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Răspunsuri
    1. Stii ce e bizar? Sunt multi altii care au platit sume cu mult mai mari, tot felul de inventii. Nimeni nu a reclamat nimic. Indiferenta si pasivitatea ne vor distruge pana la urma.

      Ștergere
    2. Ei da, asta era idea. Cu cat stam mai indiferenti si mai pasivi in fata realitatilor zilei, cu atat avem sanse in a ne transforma in praf .

      Ștergere
  5. E japcă pe faţă acolo. Ar fi ceva să-ţi faci timp...

    RăspundețiȘtergere