luni, 6 mai 2013

Cantec de dragoste de munte

            

17 comentarii:

  1. Foarte frumoasa melodia!
    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place piesa,te invit in clubul melomanilor !
    O seara buna!

    RăspundețiȘtergere
  3. Superba piesa sta. Nu am mai auzit-o. Peisajele imi amintesc de Apuseni. Am vazut astfel de minunatii mergand la Satana de Vale.

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc de corectura. Si nici nu am apucat sa beau din uriasa mea sticla de vin, de 250 de ml, care trebuie sa imi ajunga si de Craciun. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu e o idee rea. :)) Be my guest.

      Ștergere
    2. Eu nu beau alcool. Insa uneori, aici in Franta,mai imi iau cate un Bordeaux, mai beau la masa, ma tine 2 luni. Francezul insa, bea la fiecare masa un litru,

      Ștergere
    3. Nici eu nu beau. Aproape deloc, iar atunci cand o fac, la vre-un eveniment, ma loveste somnolenta brusc si trebuie sa merg la culcare.
      Am remarcat ca nemtii beau mult. In special vin, desi eu ma asteptam sa in vad mari bautori de bere. In toate supermarkturile am vazut raioane cu bauturi, foarte bogate, foarte bine amenajate, produse diverse si am vazut de mule ori cumparand cate o cutie cu cateva sticle de vin. Ma indoiesc ca toti aveau petrecere in familie.

      Ștergere
    4. Nu stiu in Germania, dar in Austria se bea bere. Ca apa.

      Ștergere
  5. Mie cantecul mi-a amintit de niste cantece populare sud-americane, dar nu mai stiu daca din Peru sau din Guatemala, pe care mi le-a pus odata sa le ascult un tip evreu rus (NU ucrainean, ci rus din Moscova la a minim 4-a generatie din Moscova original), din NYC.

    Am facut precizarile alea mai mult daca trece Vladen pe aici, pt ca eu de mult ma chinui sa cataloghez cati rusi rusi (nu ucrainieni si nu de alte nationalitati) am cunoscut vreodata, si efectiv nu reusesc sa gasesc prea multi, pt ca ori erau ucrainieni, ori lipoveni, ori basarabeni, ori evrei, ori altceva, numai rusi nu erau ! Zau, cred ca am cunoscut numai 1 singur om care era 1/2 rus dupa mama, plus am cunoscut vreo 2 rusoaice adevarate, in rest doar asa de la distanta sa fi vazut niste rusi in treacat prin niste aeropoarte, sau prin metrou la Moscova sau in tren, dar in rest nu cred ca am interactionat eu personal niciodata cu cineva care sa fie chiar rus rus ! Zau, ce sa caute rusii prin sectorul 2 Bucuresti sau chiar prin locurile pe unde am trecut eu ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. P.S. off topic:

      Eu, drept sa spun, am remarcat ca mult mai des cred ca m-am regasit inconjurat de turci decat de rusi, asta o fi soarta muntenilor, cine stie ! Dar efectiv aici in Scandinavia zau, am un succes la turci, nici nu credeam ca e posibil sa ma iubeasca atata de mult vreo natiune, imediat toti cum ma vad vor sa-mi dea de mancare, sa ma ocrotesca, ma saluta prietenos, imi dau sfaturi, efectiv parca sunt ca niste frati mai mari pt mine, si nu stiu de unde pana unde, ca in general nu am fost eu asa de popular in randul vreunei nationalitati pe unde m-am plimbat, dar vad ca in Scandinavia, zau, toti turcii ma iubesc, si chiar tot ei sunt cei care ma intreba ingrijorati cel mai des despre situatia din Romania, si cum o mai duc romanii, si daca le e greu in aceste vremuri de restriste sau de tranzitie si criza economica, plus unii chiar ma salut asa veseli si prietenosi de la mare distanta dand din maini fericiti daca ma vad trecand pe undeva, chiar daca nu m-am intalnit decat poate asa o data de 2 ori cu cineva, de parca as fi cel mai bun prieten al lor ! Zau, cred ca am inceput incet incet sa inteleg cum de s-a intamplat si perioada fanariota din Romania...pai daca veneau atatia turcii asa de draguti si grijulii si zambitori si simpatici, plus sa iti dea de mancare diverse bunatati, spre deosebire de altii, cum sa nu doresti sa te imprietenesti cu ei ! Adevarul e ca eu nici nu am prea cunoscut turci inainte asa de multi in Bucuresti, nici pe unde am mai fost, aici ce am inceput sa vad mai multi si zau daca nu sunt cei mai buni prieteni ai romanilor. Chiar ma mir ca nu exista mai multe povesti pe bloguri si in ziare despre prietenia romano-turca, mai ales la nivel de diaspora, nu am prea citit decat asa pe blogul lui Gabriela despre turci, dar in rest nimeni nu zice mare lucru, desi sunt destui prin Germania sau chiar prin alte tari unde exista comunitati turce destul de mari. Eu sunt total pro imbunatatirea relatiilor romano-turce, inclusiv schimburi economice, culturale, etc. Ce au romanii cu UE, nimica, noi cu turcii sa fim preteni si se rezolva multe, asta a inceput sa fie parerea mea geopolitico-economica mai nuantata de ultima ora ! Ma rog, si la ei exista o oarecare despartire intre turcii ramasi in Turcia si cei din diaspora, insa nu e asa o despartire ff conflictuala, cred ca ar trebui sa luam exemplu de la ei...nu are rost sa ne comparam cu francezii, cu nemtii, nici macar cu grecii, noi, ca romani, cu turcii trebue sa fim prieteni si de la ei sa luam role model ! Zau daca nu asa se gandeau si aia de la vremea fanariotilor sau cin etinea cu ei. Eu nu stiu cine au fost aia asa exact, dar precis asa a fost, ca s-au simtit ocrotiti de turci la fel ca pe mine !

      Ștergere
    2. In Germania e o mare comunitate de rusi. Ia spune tu, din Europa, ce popor crezi ca e pe locul 1, asa, la toate?

      Ștergere