vineri, 7 decembrie 2012

Cat de departe suntem de Adevar

             Stiti cu totii povestea politistului milostiv din New-York care a daruit o pereche de ghete noi unui om al strazii. Frumos, foarte frumos.
             Ce nu e frumos e ca ne miram ca prostii la astfel de gesturi. Ce nu e frumos e ca a darui din ceea ce ai celor care nu au a ajuns o actiune socanta. Ce nu e frumos e ca omul merita un miliard de like-uri, nicidecum un miliard de exemple. Ce nu e frumos e ca punem calificative bombastice unor legi biblice.
             Uneori nu vreau nici macar sa inteleg care e statutul si rostul omului in societate.

6 comentarii:

  1. Oamenii sunt tot mai egoisti, isi invata chiar si copiii sa adune, sa stranga doar pentru ei, sa nu dea nimanui nimic. Cand au nevoie de ajutor si vad ca nu gasesc nicaieri, se supara si ii judeca pe altii, uitand ca au facut la fel.
    Normal ca atunci cand apare o persoana marinimoasa, tuturor li se pare ceva iesit din comun.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Crezi ca stiu? Ai mei m-au invatat sa impart ceea ce am cu cei care nu au. la fel mi-am invatat si eu copilul. Acum unele rude si prietenii imi spun ca sunt proasta, ca nu stiu sa traiesc, ca nu imi cunosc interesele.

      Ștergere
    2. asa ca, daca judecam dupa cei multi, directia e spre prostie/nebunie...

      Ștergere
  2. bunatatea si darnicia au devenit atat de rare incat incepi sa te miri si sa fii surprins cand le vezi. nu stiu povestea dar si eu raman placut surprins cand vad pe cineva ca daruieste ceva fara sa aibe un motiv ascuns sau ceva de castigat. lumea e f rea si egoista

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. deci de asta se face atata polemica in jurul cazului, pentru ca asemenea gesturi nu se fac. cum indrazneste politistul sa ajute, pai unde ne trezim? :))

      Ștergere