vineri, 23 noiembrie 2012

De/spre Black Friday

            Pune un nume unei zile, pomeneste cuvantul reducere, deschide usile magazinului si vinde pe rupte.
            Bine antrenati de politica, romanii (unii, cei multi, asa ca nu mai sariti), traiesc intr-o stare de hipnoza. Asculta si executa. (Bine, aici intervine si antrenamentul religios - crede si nu cerceta). Black Friday nu e nici pe departe ceea ce spun bannerele. Totusi parcarile sunt pline, magazinele colcaie, site-urile cad. Pentru ca romanul asteapta un motiv ca sa-si cheltuie banii. Pentru ca e musai sa detina, chiar daca nu foloseste. Pentru ca efectul de turma functioneaza.
            As fi curios sa aflu niste cifre cu incasarile de Black Friday. Apoi, as fi curios sa stiu niste statistici despre veniturile romanilor, plus sondaje despre nivelul de trai. Iar la sfarsit, sa ridice o mana toti cei care au facut o afacere cu adevarat buna cumparand produse in Black Friday.

11 comentarii:

  1. Ce conteaza nivelul de trai si salariul mediu... Bagi paine cu cartofi de 3 ori pe zi, dar iti cumperi iphone, ca doar esti cetatean european, nu?

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu cumpar cand am nevoie, nu cand vor altii.

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt si deal-uri bune de Black Friday. Doar ca sunt prea putine ca sa se jutifice tot tam-tamul... Nu e chiar neagra vinerea asta. Mai degraba gri - asa cum e Romanica toata: oameni gri, blocuri gri, sobolani gri, cer gri, strazi gri (desfundate), economie gri etc.

    RăspundețiȘtergere
  4. Am vazut si oferte chiar foarte bune! Un Notebook scadea cu 20 de milioane in Black Friday. Mai nasol a fost ca n-am gasit nici o oferta acceptabile pentru o camera video; ca tare-mi doream una zilele astea...

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu zic ca am prins o oferta buna, mi-am luat un aparat foto dslr...foarte bun zic eu...

    RăspundețiȘtergere
  6. am vazut ce ti-ai luat, cred si eu ca e afacere buna. dar ai stiut, ai dorit, folosesti.

    RăspundețiȘtergere