miercuri, 12 septembrie 2012

O Romanie dezgustatoare

           Mi-e imposibil de catalogat o tara in care oamenii mor pe drum pentru ca cei care ar trebui sa le salveze vietile uita sa trimita ambulanta. Sau o tara in care mori in spital pentru ca se termina tubul de oxigen. La 24 de ani. Sau o tara in care platesti internetul si nu merge. Sau o tara in care cel care are o bata mai mare si minte mai putina face legea. Sau o tara in care daca nu furi mori.
           Nesimtire, obraznicie, prostie, incultura..., e putin spus. Foarte putin.

5 comentarii:

  1. Da, uite, iti dau eu personal VOIE sa renunti la bucatica ta de suflet care inca te doare, (ca se regenereaza, nema problema, pe bune), si sa ceri cetatenie franceza sau sa te stabilesti pe termen mai lung nu doar temporar acolo, in Franta, chiar la Viena daca vrei, unde vrei, (desi nu trebuie sa interpretezi asta ca un indemn pt a face ceva anume, sau o "pardonare"/absolutie/gratiere, mai ales ca eu nu sunt loctiitor de executiv care da gratieri, ci este doar ce este, o permisiune, ca de-a loctiitorul de sef de institute corectionale m-am mai jucat si cand aveam 6-8 ani, si ba bagam ba scoteam diverse animale domestice de plastic din diverse puscarii in spatele unor tarcuri imprejmuite de garduri albe de plastic...zau, inclusiv pe porc, nu numai pe vaca, oaie, si cal, mereu ii bagam in tarcurile alea sau le dadeam permisie de voie !! Ma rog...a NU se interpreta ca am impresia ca esti un porc, e OK sa te visezi si armasar daca vrei.)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ei uite asta nu-mi mai place.Ce tot ii dati inainte cu Romania dezgustatoare, Romania tara de kkt etc. E ca si cum nu noi suntem de vina ci teritoriul asta .Romanii neam dezgustator poate vrei sa spui.Suna altfel , chiar real.Pe mine ma irita fuga asta de responsabilitate.Dam vina pe ce? Cum definesti tara? Romania a fost poate prea generoasa cu un popor care doarme pe el, las, ipocrit, mincinos, turnator com vrei tu.Nu in totalitatea lui.Nici nu stiu daca a fost bine ca am avut parte de niste super oameni si astfel nu am murit pana acum .Poate ar fi fost mai bine sa nu mai existam pana acum.Sa ne dizolvam in propria mizerie .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu cred ca Raul are ceva cu raul (apa) sau cu ramul - ci cu neamul.

      Ștergere
    2. Atunci sa spuna raul, daca tot vorbim prin purtatori de cuvant, clar , nu?Ca sa nu mai fac pe viitor confuzii atat de nepardonabile .
      Intre timp, imi cer5 scuze fata de Raul daca nu am inteles subtilitatea mesajului sau, mai ales ca vad ca e de acord cu ceea ce spui .

      Ștergere