vineri, 13 aprilie 2012

Diferente in furnizarea serviciilor

            Intr-una dintre locatiile in care stau aveam net si tv-cablu de la o companie mica, niste baieti simpatici pasionati de antene, care ofereau servicii ireprosabile si care veneau si la miezul noptii daca mie mi se parea ca am un purec in plus pe tv. Au venit cei de la RDS-RCS si i-au cumparat. Ca-i companie mare si oricum isi castiga clientii. Am re-semnat contracte. De atunci netu si cablu merge cu intreruperi. Intreruperi de o zi, doua.
            Pentru ca unei companii de nivel national nu-i pasa ca eu si inca altii 10, sa zicem, suntem nemultumiti si vom renunta la serviciile lor. Pentru ca liniile lor telefonice sunt mereu ocupate. Pentru ca sunt cu 5 lei mai ieftini. Pentru ca cei mici vor disparea oricum. Pentru ca un client e nesemnificativ intre alte cateva milioane.

5 comentarii:

  1. Nu vreau sa cobesc, dar eu n-am avut niciodata probleme cu RDS-ul. Ceea ce nu inseamna ca n-ai dreptate, in ceea ce priveste importanta unui client intre alte sute de mii.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nici eu n-am zis ca nu e bun RDS-ul. am vrut doar sa evidentiez avantajele unui mediu restrans.

      Ștergere
  2. Serviciile de net de la Cosmote si Romtelecom sunt bune...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pe langa servicii bune, daca mai prestezi si respect si bun simt, indiferent de cifra de afaceri, poti fi un provider complet

      Ștergere
  3. Ei, asa e la inceput, insa vei fi ultumit de servicii. Asa a fost si la noi, in Roman, ana au rezolvat problemele tehnice si acum nu mai am nici un fel de probleme. Totusi, cred ca cei de la RDS-RCS au o problema privind personalul de interventie, sunt mai putini oameni, probabil ca si din cauza tarifelor scazute.

    RăspundețiȘtergere