miercuri, 20 iulie 2011

Asigurare obligatorie pe locuinte?

        Aud mare zarva ca vor fi amendati cei care nu-si fac asigurare pe locuinta. Chiar e pe bune chestia asta cu asigurarile obligatorii? De fapt, ma mai mir..
        Bun. Idea e buna. Intr-o lume in care Da e da si Nu e nu. Cum sa obligi oamenii sa-si asigure locuintele, cand pentru un far spart la masina astepti 2-3 ani sa te despagubeasca asigurarea?
        Ai muncit o viata intreaga, te-ai bagat in banci pana-n gat, tu si tot neamul tau si ti-ai construit o casa. Sau ai cumparat un apartament. Se intampla nenorocirea si asigurarea iti da un sfert din pretul real. Motive si clauze gasesc ei.
        Luam o batranica din mediul rural, care are o casa din chirpici (noroi), dar e casa ei, acolo a trait o viata intreaga, ea si parintii ei si e tot ce are pe lume. Cat plateste asigurarea pe o astfel de casa? 1000-2000 de euro? Si ce face batranica cu banii? Unde merge? Si din ce plateste saraca asigurarea?

       Vai de voi...
       Nu de voi, de ei, cei cu ideile...

6 comentarii:

  1. Nu stiu cat pooate costa o asigurare, caci nu prea doresc sa-mi fac. La mine nu sunt cataclisme naturale. De ce sa dau atunci bani? Doar ca sa imbogatesc niste firme. Explica Moise Guran pe blogul lui ca asemenea asigurari sunt un fel de intr-ajutorare sociala. Dar eu nu vreau asa ceva. Sau, mai curand spus, nu accept sa ofer ajutor fiind fortat de o lege pentru asta.
    La intrebarile tale, raspund eu in felul acesta: cui ii pasa?? In numele binelui personal, ne pune sa platim. Pe mine ma deranjeaza ipocrizia asta: pentru binele meu!

    RăspundețiȘtergere
  2. Salutare Raul ! asigurarea maşinii ar putea fi justificată , de cea obligatorie vorbesc , căci se presupune ca despăgubeşti pe cineva în caz de ... dar asigurarea bunului tău de ce să fie obligatorie ? E al tău dispui cum vrei . Eu de exemplu dacă aş alege pe cea mai ieftină aş fi asigurat pentru , printre altele , inundaţii , dar ca să ajungă apa la mine ar trebui sa crească Dunărea vreo sută de metri ,si deci ce rost mai are ? Nu contează , zic ei . E treaba mea ce fac cu casa mea daca o asigur sau nu . Nu mi-au dat-o ei şi nu mi-ar plăti-o oricum dacă s-ar dărâma . Ce bir au mai inventat !
    Nu era deajuns că plătesc impozit statului pe bunul meu mai trebuie să-l şi asigur .
    Următorul pas ? cine stie , oricum nu ne-ar mira dacă am plăti chirie într-o bună zi .

    RăspundețiȘtergere
  3. Legea e absolut cretina si facuta special pentru a folosi bani intr-un scop poate si social desi nu prea cred .Pai cum sa pui un om care sta la etajul 10 intr-un bloc situat in cea mai inalta zona a orasului sa-si asigure locuinta pentru inundatii?Daca ii inunda casa astuia tot orasul e sub ape si nu vad ce companie ar putea suporta un astfel de dezastru .Dar noi asa suntem.Bagam mana in buzunar si platim toate imbecilitatile si fanteziile financiare ale unei clase politice idioate .

    RăspundețiȘtergere
  4. vad ca toti sunteti in asentimentul meu. chiar nu putem face nimic?

    RăspundețiȘtergere
  5. Legea e lege. Cred ca ceea ce putem face e sa platim toti amenda pentru ca nu ne-am facut asigurare.

    RăspundețiȘtergere