joi, 30 iunie 2011

Plati nejustificate

           Iubesc multe in Romania. Sunt cateva lucruri care nu-mi plac si sunt cateva care imi provoaca dezgust si pe care le urasc.
           Nu suport idea de a plati pentru ceva ce nu exista. Ca si taxa de drum. Rulez cu o masina in strainatate 2 ani si nu o duc in service, nici nu platesc taxa de drum. Nici impozit. Merg in Romania, platesc de toate, iar in 2 luni masina e praf. Plus oprit de politie la fiecare 20 km.
          Salubritatea. In Franta pot arunca tone de gunoi, nu trebuie sa platesc. In Romania gunoaiele ne inunda, desi platim serviciile.
          Asigurari (auto). E aproape imposibil sa-ti recuperezi banii de la asiguratorii auto, in caz de accident.
       
          Voi continua lista.

2 comentarii:

  1. Raul , te salut !
    fii atent că s-a votat legea cu cauciucurile de iarnă obligatorii , lipsa lor 4000 de lei amendă , de unde frate pentru cel a cărui maşină costă 2-3 mii ? urmează , normal , sau anormal scumpirea cauciucurilor . Si mă intreb de ce plătesc taxa de drum iarna ? ca doar nu-s obligati să dezăpezească , doar eu sunt obligat să am cauciucuri , lanţuri , nisip, lopată . Şi atunci ?
    Ştii ce ? eu nu am înţeles niciodată de ce plătesc impozit pe maşina mea personală pe care o întreţin , îi plătesc taxele , este a mea şi nu fac bani cu ea şi atunci de ce birul către alţii ? că doar nu pentru şosele , aia este altă taxă .

    RăspundețiȘtergere
  2. @Sorin: imi placi. esti nervos si asta-i bine. normal ca sunt aberatii. si eu ma enervez la culme, doar cand ma gandesc...

    RăspundețiȘtergere