marți, 19 aprilie 2011

Nesiguranta

           In Romania zilele se caracterizeaza in functie de cat de intreg ajungi seara acasa. Tu, ai tai, masina, banii, etc. Victoria unei zile depinde de numarul de tepe luate. Pentru ca in Romania se practica teapa (tzeapa). Si se castiga bani cu asta.
           Sistemul e pe dos, putin parsiv. Cam 90% din actiuni, fapte, atitudini, servicii, oferte, au ca scop clar si unic profitul. Obtinerea banului din piatra seaca (piatra seaca fiind oferita consumatorilor ca produs).  Intr-un mod anormal, sistemul functioneaza dupa criteriul da tu banii incoace si vedem noi cum te putem prosti.
           Asta creeaza o stare de nesiguranta si obliga cetateanul la frica. Lipsa de incredere oboseste si streseaza. Ne face sa fim mereu atenti, suspiciosi, en garde. Ne intretine in minte o alarma ce suna mereu: oare m-a prostit? Nesiguranta.
           Peste tot posibilitatea de a lua teapa. La piata, la supermarket, in institutii, la mecanic, etc. Hotie ieftina, ce te indeamna sa-l privesti pe cel de langa tine ca posibil dusman. Pe buna dreptate.
           Teapa cea mare am luat-o la nastere, asa, ca bun venit.

6 comentarii:

  1. Am in minte un vers al unui "poet" contemporan care spune ceva de genul: "bine ai venit in lumea reala, unde fraierii alearga desculti in .....goala". Sincer, am luat la tepe ca deja sunt ca in Matrix, pot sa le fentez (pe cele mai multe). Numai bine Raul!

    RăspundețiȘtergere
  2. aviz Cristi: ai scris un comentariu si nu apare pe blog. cred ca e o problema tehnica. poate mai incerci o data.

    RăspundețiȘtergere
  3. :D Apoteotica concluzie prietene: "teapa cea mare am luat-o la nastere". O sa te caute "baietii cu ochii albastri" p`acas` pentru ca descurajezi "perpetuarea speciei" si "sporirea populatiei"

    RăspundețiȘtergere
  4. @Simon: lasa-i sa vina, ca le dau o teapa! eu mi-am dat seama ca am muscat-o la nastere si am taiat-o rapid din ro.

    RăspundețiȘtergere
  5. Raule, baiatule, ai dreptate in tot ce zici. Ei,si? Ce daca? Fiecare-si vede de treaba lui, de viata lui, asa cum crede. Egoismul e peste tot! ,,Pana la Dumnezeu te mananca sfintii,, zic cei mai multi dintre pamanteni. Foarte putini se gandesc la Dumnezeu ca judecator suprem.

    RăspundețiȘtergere