miercuri, 16 martie 2011

Datorie de ministru

         Cei din ministere sa-si dea jos costumele, sa-si ia cizme de cauciuc si sa iasa din birourile lor fandosite la aer, in adevarata Romanie, dupa cum urmeaza:
         -ministrul agriculturii si al dezvoltarii rurale sa masoare in pasi suprafata necultivata, dar cultivabila a tarii, sa locuiasca o saptamana impreuna cu familia lui, intr-unul din satele fara electricitate;
         -ministrul educatiei, tineretului si sportului sa-si trimita copilul o saptamana la o scoala din mediul rural, sa se cazeze intr-un camin studentesc, sa faca un dus in vestiarul unei sali de sport, sa cumpere copilului cele necesare doar din alocatie;
         -ministrul sanatatii sa se interneze cateva zile intr-un spital de stat, timp in care sa consume doar sucuri Giusto si Malibu, ca-s naturale, sa manance de la cantina spitalului;
         -ministrul transporturilor sa mearga cu masina personala pe niste judetene propuse de mine;
         -ministrul turismului sa se cazeze cateva zile in niste statiuni propuse de mine, sa ajunga acolo fara masina, avion sau elicopter;
         -ministrul economiei si al comertului sa faca schimb de job cu un contabil cateva zile, daca se poate la sfarsit de luna;
         -ministrul mediului si padurilor sa ne lase sa descarcam in curtea lui gunoaiele stranse intr-un week-end de voluntari, sa numere cioturile ramase in urma defrisarilor, intr-o zi torida;
         -ministrul administratiei si internelor sa fie oprit de unul din politistii pe care-i vedem pe You Tube, sa i se ia permisul, sa faca din nou scoala de soferi si sa dea examen;
         -ministrul apararii nationale sa plateasca o bere tuturor angajatilor armatei care nu cantaresc mai mult decat echipamentul lor si nu sunt mai inalti decat o pusca;
         -ministrul justitiei sa fie rapit, pe rand, de toti infractorii lasati liberi;
         -ministrul culturii si patrimoniului national sa incerce sa faca, de la capat, fara nici o tehnologie, o bratara dacica;

9 comentarii:

  1. Azi a avut loc greva sindicalistilor impotriva noilor prevederi ale codului muncii,schimbarea guvernului si nu numai .
    S-a preconizat o participare de 50.000 si au fost aproape 12.000 dupa estimarea liderilor sindicalisti.Ce parere ai ?

    RăspundețiȘtergere
  2. Minunate ganduri. As dori si eu sa se intample ca "domniile lor" sa coboare de pe norul roz pe care plutesc in viata reala. Planul tau e aproape perfect. Eu as mai adauga, daca-mi permiti, ceva pentru domnul Funeriu: sa traiasca o luna din salariul unui profesor debutant si sa stea o luna la catedra!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu as zice mai bine sa e duca la d...u din tara asta, sa se curete, toti ministrii.
    Azi ma asteptam sa vad putina demnitate la derbedeii din guvern. Iar ametitii aia din piata constitutiei, au venit in excursie pana in Bucuresti.

    RăspundețiȘtergere
  4. @Sorin: cred ca ne sta in obicei sa alegem mereu varianta mai usoara. de ce sa ies in strada, cand pot sta acasa, sa o vad pe Moni? mai aveam o sansa, dar se pare ca dam cu piciorul...
    @Ana: buna completarea, cred ca la fel de greu s-ar descurca sa-si organizeze programa. daca ar avea ore de la 8, crezi ca s-ar putea trezi?
    @Costin: sa se duca, toti sa se duca, pana si eu as gestiona mai bine problemele tarii... cat despre cei din piata constitutiei, ar trebui sa fie ca la scoala: cine e prezent trece clasa, cine nu, repeta.

    RăspundețiȘtergere
  5. Asta după ce n-o să mai fie ministrii si-o sa revina in anonimatul de unde au plecat

    RăspundețiȘtergere
  6. Idea ta e foarte buna.Asta i-ar face mai realisti caci din masini cu geamuri fumuri si amortizoare foarte buna totul pare altfel(desi eu cred ca mizeria se simte in aer).Dar si romanul de rand are obiceiul de a nu-i pasa cata mizeria e la poarta lui.Am vazut nenumarate viloaie de prost gust , mari cat un spital, urate de iti vine sa intorci capul in alta parte si mai mult decta atat la porti au ditamai gropile pline cu apa statuta .Ei insa se simt bine pentru ca sunt atat de nesimtiti incat nu le pasa de gunoiul de sub pres .Si tot din cauza nesimtirii si a descurcalelii cu care sunt obisnuiti romanii nu ies nici in strada , nu isi cer nici drepturile.Sunt multumiti daca mananca uo bucata de ceafa de porc si beau un sprit fara sa le pese ca stau cu picioarele infundate in namol statut .Suntem asa de jenanti .

    RăspundețiȘtergere
  7. asta cu vilele e o alta porcarie. un ambalaj ce contine mucegai. casele despre care vorbesti sunt de obicei goale, important e cum arata din exterior. ce conteaza pt ei e o burta plina si o casa mare, goala. daca ii intrebi tabla inmultirii, nu o stiu.

    RăspundețiȘtergere
  8. ...Si culmea, angajatii din mai multe ministere, desi au salariile "blocate",au primit "sporuri si bonificatii" de mai multe milioane de lei noi.Cat despre "datoria de ministru",probabil ca nu li s-a dat fisa postului cand au fost investiti in functii.Asa ca este aproape explicabila situatia.

    RăspundețiȘtergere
  9. Abia acum observ si eu ca si tu ai oarecare dezamagiri despre unii angajati MApN. Pai nu degeaba opinam eu deci (si la totala coincidenta, deoarece pe atunci nu citisem inca asta) ca pacat ca MApN-ul, fara nici o ironie, nu te-a remarcat pe tine (sau potentiali ca tine) pentru a-si imbunatati calitatea generala a angajatilor sai (ma refer mai mult, ca si tu probabil, la personalul administrativ.)

    Si LOL ! chiar mi-ar placea sa vad asta intamplandu-se cu actualul, dar ma ales cu imediat precedentul, ministru al sanatatii !

    Despre educatie nu mai zic nimic...asa de dezamagit am fost eu in mod constant si aproape confirmativ de repetitiv de rezultate, incat chiar am inceput sa imi dezvolt impresia ca postul in sine e de vina mai mult decat persoana care il ocupa (adica oricine care ar fi numit in postul ala, indiferent de calitatile sale de baza, mai dezvoltate sau mai nedezvoltate, oricare ar fi, automat se tampeste in momentul in care se aseaza pe acel scaun) (stiu ca am folosit un cuvant cam dur, nu prea imi place sa le folosec prea des, mai ales in apropierea geografica a unor profesii sau cariere pt. care eu in general am respect, dar in cazul asta asa de constant m-au dezamagit performantele tuturor, chia si a celor in care imi pusesem oarecare sperate la un moment dat, oricat de naiv ar suna asta, da, eu am ingeneral sperante fata de foarte multi oameni, de aia si suport destul de greu sa fiu ulterior, in mod inevitabil dezamagit....stiu ca divaghez...fac asta de obicei can ma simt eu f.f.f. frustra si suparat de ceva...deci imi mentin parerea...sunt niste tampitui, nici nu ma mai intereseaz acum cine e de vina, tot tampiti raman.)

    RăspundețiȘtergere