sâmbătă, 19 februarie 2011

Pentru ca... Facebook...

         (nu trebuie sa-l ascultati pana la capat pe Cristian. doar cateva secunde, prezentarea si justificarea prezentei)


          Cristian e surescitat de prezenta lui Pete Tong (alias Pitong). La fel ar reactiona un feisbuchist.
          Nu am nimic cu Facebook. Dimpotriva consider ca face cat toate celelalte site-uri de socializare la un loc, avand o gramada de functii. Doar ca unii nu se mai pot opri...
          Pe cand ne plictiseam si noi de Hi5 sau de YouTube si ne gandeam ca n-ar strica sa iesim o juma' de ora sa curatim trotuarul din fata casei sau sa maturam frunzele din spatele blocului, la o gura de aer proaspat, apare Facebook. Nu mai iesim nicaieri, mizeria poate astepta, acum avem de incarcat poze, de editat profilul, de cautat prieteni. (Mi-au trebuit cativa ani sa scap de buzz-urile unor persoane, acum m-au gasit iar... e minunat Facebook asta!)
          Nu zic sa nu stea lumea pe Facebook. Stati linistiti, fratilor, dar dupa ce ati adus o paine in casa, dupa ce ati dat copilului sa manance, dupa ce ati facut un dus. Nu vi se blocheaza contul daca nu sariti brusc sa raspundeti la like-uri. Unii incarca poze mai repede decat duce cablul de date, altii raspund inainte sa se trimita comentariul...
           Dupa cum merge treaba, in curand vom folosi like-uri in loc de bani, politia va folosi profilul pentru identificari, vor creste divorturile, vor disparea surprizele, vom trece la granita doar daca avem cont pe Facebook. (nu sariti, ca eu de aia am cont, ca circul mult!)
           
P.S. Doamne, pe cati ii voi pierde daca postez asta...!




Un comentariu:

  1. :) Sa inteleg ca nici la tine n-o sa vedem faimosul buton cu like? ;)
    Eh, foloseste si fb-ul la ceva - eu am primit o invitatie la cafea de la un fost coleg abia dupa ce mi-a gasit poza acolo. Desi avea nr-ul meu de tel de ani. :(

    RăspundețiȘtergere