miercuri, 23 februarie 2011

Atentie, se fura!

         Fraternizez cu Dono cel fara  internet si cu toti ceilalti taxati pentru nimic ce semneaza in comentariile lui. Fraternizez cu orice roman care recunoaste ca e furat legal.
         Azi am gasit pe presul de la usa un pliant de la Dolce. Mi-a venit sa-mi dau doua palme pentru cat sunt de prost platind mereu la timp factura. Cand am facut contract cu Dolce aveau in pachetul Discovery 5 programe. Asta m-a facut sa-i aleg. Sursa nelimitata de cultura generala. Ca nu cumva sa devin prea destept, sa-mi lansez propriul satelit, mi-au lasat doua. Le-au retras discret, in timp ce dormeam. Dar prin pliantul de azi mi-au redat sansa sa le rascumpar, pentru doar X euro.
         Deci, eu am obligatia sa respect contractul si sa-l onorez cu bani. Si sa tac din gura. Ei pot sa-mi scoata programele platite si sa-mi ceara bani extra daca nu pot fare ele. Pe deasupra, sunt si obraznici. Ca sa nu ma plictisesc, mi-au dat in schimb Euforia TV si mai stiu eu ce televiziuni de garsoniera.
         

4 comentarii:

  1. Scuza-ma, dar daca te cramponezi de un asemenea fleac,inseamna ca nu stii cu e sa-ti ti se ia in fiecare luna 300-400 lei pentru CAS, CASS si mai stiu eu cate "ss"-uri, adica pentru ASIGURARI DE SANATATE , si sa nu beneficiezi de NIMIC in schimb.Cu alte cuvinte , merg la LUCRU, nu la serviciu , o luna intreaga zi de zi , ca sa dau la stat bani, iar cand ,Doamne fereste , am o problema de sanatate....ALTI BANI, ALTA DISTRACTIE.In cazul in care nu ai observat, a devenit nu un lux,ci o extravaganta sa te imbolnavesti.

    RăspundețiȘtergere
  2. scuza-ma, tu cat castigi ca iti permiti sa platesti toate astea?:))

    RăspundețiȘtergere
  3. Mai putin decat crezi.Da astea sunt taxele in Romania.Cu minimum de matematica: din casa suntem doi salariati.Intrebare:intr-o luna, amandoi, beneficiem de medicamente sau servicii medicale in suma pe care mi-o retine statul?
    Raspunsul e simplu.NU.
    Si daca nu ma crezi pe cuvant, pot sa vezi fluturasul se salariu.

    RăspundețiȘtergere
  4. pai cine va pune sa va imbolaviti (Doamne fereste!) deodata?

    RăspundețiȘtergere